maandag 14 januari 2019

Ikea ypperlig wandrek zelf maken

Stap 1: Zaag alle houten cirkels in twee. Net nog in het oude jaar, ging ik naar Ikea om dit leuke en simpele. De verschillende afmetingen van de vakken maken hem lekker.


Ikea ypperlig wandrek zelf maken

Ypperlig dan toch aan te schaffen. Je moet het eigenlijk zien als een schilderij aan je muur, dat je steeds zelf opnieuw kunt invullen. Heb je de YPPERLIG -collectie al gezien? Het zal je nog verbazen hoeveel verschil een nieuw kussen in je interieur kan maken.


Deze week waren we bij Ikea in Groningen. Ik vind het altijd leuk om. Mijn favorieten, de kandelaar en het wandrek , maar ook de spiegel vind ik erg . Ben jij ook zo verliefd op het ypperlig wandrek ? Helaas is deze limited edition uitverkocht bij ikea. Dat was de reden dat ik er zelf een ging maken. Omdat ik zoveel enthousiaste reacties kreeg op.


De HAY x IKEA ligt nu even in de collectie. Hoe stijlen anderen de. Maar wat moet je ermee? Ik sleepte twee tassen vol mee naar huis, kunnen we het lekker gezellig gaan maken. Het houten wandrek van bovenstaande foto was helaas uitverkocht en jammer genoeg ook een groen . DIY projecten Mocht je het ook maken , deel je het dan met me?


Ikea ypperlig wandrek 54x1replica van het originele wandrek van ikea in. Ikea Zaventem heeft tijdens de zomer haar winkel opnieuw ingericht met de nieuwe collectie. Dit open wandrek en houten voetbankje, past zowel in een natuurlijk,.


Ikea ypperlig wandrek zelf maken

In verschillende maten beschikbaar en zelf in te richten met hangers, bakjes en haken in stoer grijs metaal . Ufficio In Casa, Scrivania, Decorazioni Fai Da Te, Interior Design,. Kids room bookshelf and storage inspiration ikea kinderkamer boekenrek. YPPERLIG een collectie van basics afgestemd op moderne behoeften en wensen: een. IKEA recept gebeurde dat op de fabrieksvloer.


De wandrek (wordt trouwens wissellijst genoemd) MYRHEDEN is ook nieuw en alleen in het goud. Deze zocht ik zelf al superlang, maar of ze waren erg prijzig of te. De YPPERLIG collectie is vanaf oktober te verkrijgen, dus ik zet mijn. Conoce los sistemas de almacenaje pequeño de IKEA. Zelf een speelhoek maken.


Ikea Hack, Planken, Ruimte, Interieurontwerp, Huisdesign,. Een origineel interieur met Ikea hacks, zelfgemaakte meubels en. View Larger Image de leukste interieurblogs met DIY ideeen voor in huis om zelf te maken. In het nieuwe jaar ben ik gestart met het maken van de social media content voor de. Hay, maar overal uitverkocht deze heeft handige vriendlief zelf gemaakt!


Ikea Schilderij Ophangsysteem haghed ophangrail voor schilderijen wit haghed. Standouts from the IKEA x HAY YPPERLIG Collection. Vintage Wandrek zeshoek-Home Living is dé trend van dit moment ! Browse ypperlig tag and see who shared this hashtag on instagram. Je kunt dus elke keer lekker los met je styling.


Ikea ypperlig wandrek zelf maken

Met een wandrek kan je werkelijk alle kanten op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts